Börja tävla

Kommande

Tävlingar

På Tennisförbundets hemsida hittar du alla kommande tävlingar. Du kan enkelt filtrera de tävlingar som är för din ålder och i ditt närområde och även amäla dig.

SO Touren arrangerar mer Play & Stay tävlingar medan övriga tävlingar ofta finns i flera olika klasser vilka ibland spelas med olika bollar och spelformer.

Uppkommer det några frågor så kontakta din ansvarige tränare.

Tävling Online

Tävlings

Licens

För att tävla i tennis behöver du en tävlingslicens. För ungdomar upp till 12 år är det gratis, och efter det kostar det 300kr/år.

Du kan börja tävla i vilken ålder du vill, och anmäler dig själv till tävlingarna på tävling online.

Fråga dina tränare om du vill veta mer eller surfa in på Tennisförbundets hemsida

Tävling Online

Svenska

Tennisförbundet

Svenska Tennisförbundet

Svenska

Tennisförbundet Syd

Söndrums Tennisklubb tillhör tillsammans med föreningar i Halland, Blekinge, Småland och Skåne Svenska Tennisförbundet Syd.

Vårt distriktsförbund anordnar landskapsmästerskap, läger, tävlingar och utbildningar för klubbarna och för spelare i olika åldersklasser som vill satsa lite extra på sin tennis.

Tennis Syd